پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215191
پرونده نقل و انتقالاتي پرسپوليس با اين سه بازيکن بسته مي شود
تاریخ انتشار : 1395/03/22 11:04:27
نمایش : 1405
پرسپوليسي ها تا به امروز موفق شده اند 4 بازيکن براي ليگ شانزدهم در اختيار بگيرند و طبق برنامه ريزي صورت گرفته مي خواهند طي 48 ساعت آينده پرونده نقل و انتقالات را براي خود ببندند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پرسپوليس تا به امروز موفق شده عليرضا بيرانوند، ساسان انصاري، سيدجلال حسيني و احسان علوان زاده را جذب کرده اند و به دنبال جذب 3 بازيکن ديگر هستند. نام هايي دانه درشت که مراحل پاياني مذاکرات را پشت سر مي گذارند و تا روز يکشنبه تکليف نهايي براي حضورشان در جمع اين تيم مشخص خواهد شد.

 

مسوولان پرسپوليس تا روز يکشنبه به دنبال جذب وحيد اميري، شجاع خليل زاده، مهرداد محمدي، مهدي ترابي و البته يک مهاجم ايراني ديگر را مدنظر دارند و از جمع اين 6 بازيکن قصد دارند 3 نفر را براي حضور در اين تيم براي ليگ شانزدهم قطعي کنند.

 

در اين راه پرسپوليس دو اولويت برطرف شدن مشکلات قرارداد بازيکن و نياز تيم در پست موردنياز را در اولويت قرار داده اند. مهدي ترابي، شجاع خليل زاده، مهرداد محمدي از اين جمع با مشکل قرارداد روبرو هستند و به دنبال کارهاي مربوط به برطرف کردن اين مساله هستند.

 

البته مسوولان پرسپوليس با توجه به ارتباطاتي که با مسوولان سايپا و خودرويي ها دارند به دنبال اين هستند شخصا موانع حضور اين بازيکن در پرسپوليس را برطرف کنند که البته امري بعيد به نظر مي رسد، هر چند پرسپوليسي‌ها با خوش‌بيني در اين باره صحبت مي کنند.

 

شجاع خليل زاده هم بعد از اينکه با رد درخواست ابتدايي اش براي جدايي از سپاهان مواجه شده است همچنان رايزني خود را با مسوولان اين تيم ادامه مي دهد و اميدوار است در کنار سيدجلال حسيني زوج فصل آينده اين تيم را تشکيل دهد.

 

مهرداد محمدي عليرغم اينکه راه آهن به دسته اول سقوط کرده به عنوان شاه مهره اين تيم هواخواهان خاص خود را دارد و با چراغ سبز مسوولان اين تيم براي دريافت رضايتنامه در قبال پرداخت مبلغ موردنظر آنها روبرو شده است.

 

وحيد اميري اما همچنان گره کور اين گروه محسوب مي شود، بازيکني که با پايان قراردادش با نفت تهران سرخابي ها را به عنوان خريدار درجه اول خود مي بيند و البته هواي خليج فارس در سر مي پروراند. او البته با توجه به مذاکرات مثبتي که با مسوولان پرسپوليس داشته تا روز شنبه از آنها فرصت خواسته تا تصميم نهايي خود را در اين ارتباط اتخاذ کند و بعيد نيست بمب بعدي سرخپوشان لقب گيرد تا در کنار عليرضا بيرانوند و سيدجلال حسيني مثلث فصل گذشته نفت تهران را در لباس پرسپوليس تشکيل دهد.

 

مهاجم مدنظر پرسپوليس نيز مذاکره خود را براي دريافت رضايتنامه با مسوولان باشگاهش در حال پيگيري است تا در صورت نهايي شدن اين اتفاق روز يکشنبه به عنوان سورپرايز ويژه در باشگاه پرسپوليس با لباس اين تيم عکس يادگاري بگيرد.

 

برانکو قصد دارد از روز شنبه با استارت تمرينات، تيم کامل خود را براي فصل آينده مهيا کند و در ادامه با تکميل تيم خود مهياي حضور در اردوي آماده سازي پيش فصل شود و بايد ديد مسوولان اين باشگاه قادر خواهند بود تيم او را تکميل کنند يا خير.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html